~ D a a n t j e s    D a g b o e k ~

woensdag, september 27, 2006

Verjaardagsfeestje #2

Wat is het toch leuk als je een grote famillie hebt zoals ik! Dan is er de ene week een verjaardagsfeestje met familie van mama's kant en de andere week met die van papa's kant. Dus nóg een keer taart en kadootjes en veel speelkameraadjes. Wat een bofferd ben ik toch. Zou het ook zo zijn voor Sinterklaas en kerstmis enzo?
Ik vond het dan ook niet eerlijk dat ik zo vroeg naar bed moest. Het was zo gezellig beneden en al dat leuke nieuwe speelgoed lag daar op mij te wachten! Ik heb dan maar zodanig lang geweend tot ik weer naar beneden mocht. Het is mij zelfs een tweede keer gelukt toen ze me toch weer in bed hadden gestoken. Ja zeg, het was dan ook míjn verjaardag hé, hoe zou je zelf zijn. Kreeg ik meteen de kans om eens deftig mijn hoogstpersoonlijke zetel uit te testen.

Hier kom ik in volle vaart af. Uit de weg, meter!


Heel mooi autootje toch wel! Met servostuur, muziek, koffer, achteruitkijkspiegel.
En helemaal getuned in een coole Winnie-the-Pooh-stijl.


Tedere kennismaking met mijn nichtje Fleur


Winnie-the-Pooh-cartuning-event


Voilà. Op mijn troon bij de open haard.