~ D a a n t j e s    D a g b o e k ~

vrijdag, september 15, 2006

Dagje oma en opa en meter

Bij opa en oma is het leuk, maar het is pas echt feest als meter thuiskomt van haar werk. Dan gaat ze met mij naar het park en ik mocht zelfs in bad van haar!
Er is zoveel te zien als we gaan wandelen: ik kijk mijn ogen uit naar auto's, brommers, hondjes, eendjes, ganzen, kindjes ... wat is er veel te beleven buiten!

In een buggy vind ik altijd wel iets om op te sabbelen


Kiekeboe!


Jaja, als een echte grote jongen mocht ik ook eens op de bank zitten!
Maar ik pas wel op hoor, dat ik er niet van donder.
Als ik niet te wild ben, natuurlijk.






Terug thuis, jammer!


In het water voel ik mij - letterlijk - als een vis! Glijden, spetteren, spartelen, zwemmen: ik heb het mijn meter - eerlijk gezegd - nogal moeilijk gemaakt om een deftige foto te trekken, maar ja, het was dan ook zodanig plezant dat ik gewoonweg geen tijd had om mooi te poseren!




En het beste hou ik voor het laatste vandaag: sinds deze week kan ik al helemaal alleen rechtstaan, ik kan zelfs gewoon rechtop komen vanuit zitpositie zonder mij ergens aan vast te houden! Goed hé !!!
Nog maar enkele seconden, maar 't is toch weer een overwinning op mijn evenwicht en de zwaartekracht!



"Onze Vader, die in de Hemelen zijt, danku dat ik een gezonde jongen mag zijn! Amen."

1 Comments:

  • Weer een eindje moeten wachten op fotootjes.
    Maar het was het wachten waard.
    Weer hele leuke fotootjes :-)

    By Anonymous Anoniem, at 18/9/06 08:57  

Een reactie posten

<< Home