~ D a a n t j e s    D a g b o e k ~

dinsdag, november 14, 2006

De lustige loper

Ik ben geen baby'tje meer!


maar een peuter die kan stappen...


en echt 'spelen' !





Ik kon al een béétje lopen vooraleer opa, oma en meter naar Thailand gingen, maar ik wou kunnen rondcrossen als ze weer terugwaren - dat werd ook wel enigszins verwacht van mij. (jamoja, ge moet da niet onderschatten, als eenjarige moet je ongelooflijk veel leren! Ik leer elke dag bij, wat van jullie, grote mensen, niet gezegd kan worden!!!)
Twee weken heb ik mijn eigen start-to-walk-programma gevolgd, en op een paar kont- en handjes-valpartijtjes na loop ik zoals het hoort. En dat is een hele vooruitgang, mijn kijk op de wereld is al - ondanks mijn nog kleine gestalte- heel wat uitgebreider!
En nu oefenen voor de marathon!



Betere versies van mijn kunnen vind je hier ("Daan speelt") en hier ("Daan loopt")
Elk fillumpje is 5Mb groot.